fredag 10 april 2009

Då har Russin flyttat

Nu har lillla gumman flyttat. Det verkar som hon trivs som fisken i vatten här som jag väntade mig. Hon hoppar och klättrar lite överallt i huset. Men det verkar lite som att hon vet att det finns mer än bara där hon får vara. Eller så känner hon sig bara så säker att hon vill utforska resten av huset. Rätt gulligt så stursk man kan vara när man eg är så liten och rädd för allt =P

Telia ringde mig igår. Det är platsbrist så det verkar lite svårt att koppla in telefon. Ursäkta, men vad betyder det? Det har ju funnits telefon i huset innan... Men men... Jag hoppas de kopplar in det på rätt station och att de itne tänker gräva. För fel station betyder inget internet... Panik på byrån då kan jag lova... Och om de ska hålla på och gräva och skit. Gissa om jag ska få betala. *suck*

Jag tycker det känns konstigt att inte vara hemma och packa nu när jag ska flytta. Men, nu är det ju ändå så att det är påsk. Och det ska ju grejas lite här innan jag ska flytta in med så... Det blir nog bra ändå.

Idag känner jag mig lite låg. Lite inne i mig själv på nåt sätt. Vet itne varför riktigt. Kanske det håller på att sjunka in allt som jag inte har haft tid att tänka på innan. Jag har verkligen varit superstressad. Och nu när man får slappna av... Det är ju då allt brukar komma sägs det. Sen kan det vara så att jag har sovit dåligt inatt med. SOM VANLIGT ska jag hålla på och hosta hela jävla natten. Jag börjar bli trött på det. Inte konstigt att jag har ont i haslen så fort jag vaknar och går med skiten hela dan =/ Så vaknar man halv sex på morgonen när man somnat först vid 1 och man är kissnödig och hostar som en tok. Det är bar att klä på sig och sätta sig ute i det fria (var en jäkla fin morgon för övrigt) filosofera när man sitter där med byxorna till knäna och försöka att inte hosta. Den där goda morgonciggen kan man bara glömma... Den finns inte just nu.

Nej, jag måste komma på ett sätt att inte vakna av all min snuva, allt mitt hostande, allt pipande i luftrören och verkligen sova ordentligt. Jag känner att jag behöver det. Idag är det lite zombie varning på mig. Jag kommer inte orka nåt tror jag. Får ju inte så mycket sömn. Jäkla allergier och astma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar