torsdag 15 januari 2009

Vända rätt på tiden

Nu har jag varit vaken länge för att få rätt på timmarna igen. Jag är rätt trött kan jag erkänna... Men jag blev ändå glad nu på kvällen tillslut igen. Jag har varit irriterad på folk i guilden som bara gnäller om ditten och datten. Men idag dingade jag mig min lvl70. Och efter det gick det bara uppför. Min älskade kan verkligen få mig att bli på mycket godare humör. Och jag har ju inte mått så lajbans i lådan det senaste. Är sjukt orolig för att träffa min moster på söndag. Men min älskade älskling har hållit mig över ytan.

Men nu är det bestämt iaf. Att jag ska till mormors hus och välja ut det jag vill ha. Kan ju lova att jag ska kämpa för kort på mig, min mamma och min syster. Sen vill jag gärna ha lite av de svartvita korten med. För hon kan ju inte lägga beslag på dem med motiveringen att hon står närmare mormor. Som hon ofta gör. Då kan jag kontra med att jag är den förstföddas förstfödda. Om hon nu vill dra det så långt. Men Alexis har lovat att han ska föjla med. Så hon kommer nog visa sin fjäskigaste vidriga slemmiga sida. Som jag fattar är det. Men som andra tror är så genuin och fin... Jag gillar inte giriga människor... Personligen försöker jag att inte vara i vägen när jag är med andra. Hon är en sån där som ska vara i centrum och framhäva sina martyrsidor så att alla beundrar hennes styrka. om de ändå såg hennes svagheter... Och om hon kunde erkänna dem och acceptera dem som en del av sitt liv, som det alla har, då skulle jag kanske kunna börja en relation med henne igen. Då skulle jag beundra henne...

Kommer nog försöka sova snart. ska dock kika in lite sidor och se när sjuttsingen och hur man tar sig från punkt a till b. Och hur Alexis ska ta sig från punkt a till b. Vore ju fint om min moster kunde bestämma sig för en tid. Tog ju inte lite lång tid innan jag ens kunde få besked om att det skulle ske på söndag... *suck* Jag gillar verkligen inte att inte planera mitt liv. Jag behöver planering och har svårt för spontana saker. Jag behöver även smälta in vad jag ska göra. Jag kan inte rusa genom livet för fort. Jag tänker för mycket. Riktigt för mycket =P

Nu ska jag ta det lugnt. Kanske ta mig en liten kaka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar