måndag 12 januari 2009

Vad värdelöst det är...

... när man inte kan sova som man ska. Jag är trött som en gris. Men inte somnar jag för det. Det är ju tusen tankar som snurrar. Hur ska det gå till helgen? Blir det nåt då ens? När ska jag få träffa min älskling igen? Och sen tusen andra saker till. Det är rätt jobbigt... Jag vill sova tack!

Sen såg jag att en hade hållit på och grejat med guld grejer. Jag vet inte om han har tagit saker över sin lvl eller om det var som "vi" kom fram till. Att nån snott hans konto. Men han skulle ändra sitt lösen med en gång. Men han tackade mig och sa att alla borde ha en guildmaster som jag. Eftersom jag pratade och inte kickade direkt. Det talades det om privat. Sedan var den en som babblade i guilden om ditten och datten om vad vi gör för fel i guilden. bla om att min inte är 80. Men snälla! Om jag ska behöva stå och tjöta hela hela tiden, då lär jag aldrig kunna levla upp mig heller. Sen har jag tänkt på det efteråt, att han gnällde om att folk vill ha honom i sina guilder för att raida och allt det där, men när han går med så gör de det inte. Jag vill bara skrika att om han var så duktig så kommer folk be honom att vara med. Jag vet att han har rätt i vissa saker han säger. MEN, om inte medlemmar jobbar för att få in bättre och mer dedicerade medlemmar kommer det bli skit. Så är det bara. Det är en gruppgrej även utanför själva eventet... Som tam sa till mig "easy tiger", för det märktes nog att jag var måttligt road....

Nej, det är inte roligt just nu om jag ska vara ärlig. Känns som jag sällan får uppskattning för vad ajg gör. Det är bara gnäll på allt och inget jämt och ständigt. På allt jag gör på nätet och allt jag gör privat. Mitt enda andningshål just nu är min älskling som verkligen lyssnar. För jag har svårt att prata om de riktiga sakerna när jag inte får respons. Men det får jag av honom. Och jag vet att han lyssnar. Kan lova att han minns bättre än jag vad jag åt till middag igår (åt jag ens middag igår eller glömde jag det?)

Nej, hoppas det blir ljusare i livet när det går mot ljusare tider. För nu är jag lite trött på allt det negativa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar