torsdag 29 januari 2009

"Du har kvalificerat dig för influensan"

Jag har varit på vårdcentralen idag. Jag har ju varit så himla sjuk så det har sprutat ur öronen på mig. Jag har ju dock blivit bättre på vissa områden. Men jag har ont som tusan i lungorna. Så idag knatade jag bort till vårdcentralen. Han sa att det är två veckor minst som man är sjuk av influensan. Sen, inte nog med det verkar det liksom inte så farligt med lungorna. Får något slemlösande eftersom jag hostar upp en massa dumt stenhårt slem. Fast jag kasnke inte gick förgäves iaf då jag själv hörde hur det pep i mina lungor när jag andades. Så bhöver man inte verka som en hypokondriker som min gudfars fru. Hon gick till vårdcentralen efter att ha skurit sig på en pappersbit. Jag skämtar inte...

Nu ska jag snart knata iväg igen. Nämnde mitt lilla kvinnliga problem med att jag blödde en hel syndaflod från mina kvinnligare delar nu när jag var sjuk med. Den fina smärtan har ju heller inte försvunnit fast det har slutat blöda. Och jag ska för bövelen inte blöda! Jag har ju min fina p-stav som ska sätta stop för sån skit. Men men... Jag skulle iaf få komma på en kontroll. Det känns bra. Är ju säkerligen inget, men det är skönt att få bekräftat att man bara har ont utan orsak =P

Jag tror inte min kropp är så glad på mig. Den gör ju ont hela tiden. Rätt irriterande. Men den försöker sägs mig nåt antar jag. Vore bara hett om den kunde skicka ett brev på posten och berätta vad det är för fel. Eller om den bara vill gnälla nu när man närmar sig 25. Nu när man fyller "närmare 30 än 20". *dubbelsuck*

Men men... Får kanske göra en uppdatering sedan om min hypokondriska djävulska kropp lite senare. Och berätta hur ajg ser fram emot att få åka till min älskling imorgon. Och vi får nog några timmar extra eftersom svärmor är hemma och kan komma och hämta lite tidigare. Värdefulla timmar! Men men... Vårdcentralen igen nu. Sedan en till löjlig uppdatering =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar