onsdag 20 januari 2010

Snart så

Snart kommer jag ha någonting mycket roligt att berätta som hände mig igår. Tyvärr kan jag itne berätta än av div olika skäl. Men jösses vad jag ser fram emot att få ösa ur mig det. Hemligheter, speciellt glada sådana, är mycket jobbigt att vänta med =P

Nu över till någonting annat roligt som har hänt. Jag ska börja med någonting som heter airsoft. Man har ett gevär, pistol eller dyl där man skjuter plastkulor på varandra. Man ska försöka göra en insats som kanske militären eller polisen gör. Sverige håller i det största internationella spelet. Jag är extremt förvånad över hur populärt detta spel är i hela världen. Men tydligen är det många som håller på med det. Jag har köpt en mauser. Alla killarna är självklart jätteavis eftersom min är snyggast av alla. Men gött kul ska det bli =)

Imorgon ska jag ut och testa det för första gången. Lära mig lite om att sikta med scope och så. Ska bli hur kul som helst. Men jag måste lära mig att klara kylan lite bättre =S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar